[CCF] CCF Digest, Vol 143, Issue 6

Jari Perkiömäki jpe at netikka.fi
Sat Nov 8 12:42:46 EST 2014

Hei,

olen jonkin verran uutta DX-Summittia testaillut ja uudessa DX Summitissa nuo prefiksit ovat tällä hetkellä niin hyvin kunnossa kuin
vain pystyvät. Nuo mainitut esimerkit tunnistetaan oikein. Tarkkuutta tarvitaan siksikin että VOACAP ennusteet tehdään prefiksien
oikean tulkinnan perusteella...

73 Jari OH6BG

---
Hienoja ominaisuuksia on tulossa!

En oikein saanut itselleni selv?ksi t?ss? suuressa uudistuksessa, saadaanko nuo etup??ss? Ranskan my?nt?m?t merentakaiset prefikset
oikeille dxcc-maille kohdistettua n?ill?k??n muutoksilla. Tai muiden hallinnoiden muiden vastaavat minun mielest? "moka" kutsut,
jotka ei ole  ITUn prefiksi luettelon mukaiset.

Esimerkiksi VK9DLX t?ss? viimep?ivin?, Dx-summit merkkasi tuon Norfolk, asema oli Lord Howe. Tai juuri menev? FT4TA  Ranska

DX-summitiin on helppo menn?, ei tarvita mit??n erillist? telnet ohjelmaa, joten varmaan dx-ty?skentelyn ensiaskeleita ottavalle
olisi oikeaa perustietoa saatavilla ja helposti. Kun meill? se menee my?s teksti -TV jakelussa. Miksi pit?? antaa v??r?? tietoa?

Meille varttuneille dx- ty?skentelij?ille jotka seuraamme my?s dx-bullettinia, ei t?m? ole ongelma.

Toivon ett? ongelmaan saadaan ratkaisu, se palvelisi harrastaja uransa alussa olevia harrastajia.

73, Pertti OH5TQ
http://perttioh5tq.blogspot.com
skype  on
oh5tq at sral.fi