[CCF] N1MM manuaalinen lokinsyöttö?

Esa Korhonen esa.korhonen at ppp.inet.fi
Thu Nov 13 02:50:21 EST 2014

Moro

Minä olen ajan saatossa syöttänyt vanhoja DX-lokeja paperimuodosta
sähköiseen käyttämällä kotimaista Loki5ac-ohjelmaa. Siinä on
Pikakirjaus-niminen toiminto. Helppoa kuin heinän teko, kun lukee tuohon
toimintoon sisältyvät ohjeet, jotta homma hoituu mahdollisimman vähällä
naputtelulla.

Ohjelmasta saa myös ulos Cabrilloa.

Ohjelma on ilmainen mutta vaatii rekisteröitymisen.

Suosittelen, mikäli lokin ei ole pakko olla juuri N1MM-formaatissa.

73, Esa OH7WV