[CCF] DX & Contest meeting 2015, varattavissa NYT!

Kari Korhonen kari.korhonen at kymp.net
Tue Oct 21 03:10:51 EDT 2014

Terve Jari,

v. 2010 lähtien OHDXF:n sihteerinä toimineena voin omalta osaltani
vastata jotain. Aikoinaan näitä kokouksia on ollut maissa mutta
kokemukset lie olleet jossain määrin negatiivisia. 2010-luvulla on pari
kokousta järjestetty maissa, oli Riian kokous ja viime tammikuussa
Tallinnan kokous. Menestys ei ollut kovin hyvä. Toisaalta SRAL järjestää
jo kolme Suomen maaperällä olevaa tapahtumaa joka vuosi ja niissä
agendat ovat osin päällekkäisiä meidän kokouksen kanssa.

Tukholman risteilyn plus puolia on muutamia. Itse kokouspäivä on
Tukholmassa ja sinne on tullut lisänä SM-osallistujia 25 - 30 henkeä.
Risteily on myös houkutellut joka vuosi muutamia ulkolaisia huippuja. Ja
parasta lienee se, että porukka on tiiviisti kasassa ja nokkakusot
voimissaan.

On selvää, että koskaan ei löydy kaikille sopivaa formaattia. Maissa
olevaa kokousta mietittiin tällekin vuodelle mutta ei se oikein saanut
kannatusta. Kokous kyllä järjestetään maissakin, jos sille löytyy
riittävä kannatus.

73 de Kari 5TS