[CCF] Onslow ekaks, sitten SAC

Göran Ingemar Backman sm5sic at gmail.com
Tue Oct 21 05:13:06 EDT 2014

1. Youtubesta löytyy klippi Onslowin vakioilmaiususta

http://www.youtube.com/watch?v=THf-zR0DiUo

Luulen hänen sanovan "Oh nice!" ("Kiva juttu!")

2. Suomalaiset näyttää voittaneen Ruotsin niukasti SACissa. Mutta missä
olivat tanskalaiset asemat? Norjalaisiakin olisi saanut olla enemmän. SACin
kansainvälisen kiinnostuksen kannalta on tärkeätä, että maailman hamsseilla
on tarpeeksi skandinaavilaisia asemia workittavana. Muuten viimeiset tunnit
ovat kansanväliselle suurasemalle tylsiä, kun kaikki skandiasemat on jo
workittu.Tulisiko SAC-järjestäjien miettiä jotain porkkanaa kaikille
pohjoismaiden osaanottajille? Mielestäni ei enää riitä, jos vain Suomessa
ja Ruotsissa yritetään aktivoida hamsseja. Jos tahdomme SACin olevan
skandinaavilainen kilpailu, eikä vain Suomi-Ruotsi-maaottelu, on saatava
muutkin Pohjoismaat mukaan.

Toivotan kaikille Suomen hamsseille hyvä CQWW-kilpailua. Itse olen työssä
ensi viikonloppuna, mutta yritän silti silloin tällöin päästä bandeille.

73 de OH1SIC Göran