[CCF] IOTA 2014 tulokset

Jukka Klemola jpklemola at gmail.com
Tue Oct 21 15:39:23 EDT 2014

Kiitos vaan Teijo kehuista.

Kuitenkin, minun skooreani ei kuitenkaan oikein voi verrata kakkoseksi
tulleeseen kun se 9A:ssa retkellä ollut ei workkinut oikeasti
kilpailukäyttöön tehdyltä kiinteältä IOTA saarella olevalta asemalta.

Minun kilpailuluokkahan oli
IOTA kiinteä asema,
pikkuteho,
ilman klusteria,
mixed mode,
12 tunnin herrasmiesluokka.

Teijon kilpailuluokka oli
muun maailman kiinteä asema,
isoteho,
klusterilla,
mixed mode,
12 tunnin herrasmiesluokka.

Hiukan laventamalla tulosten hakua, Teijo voitti ja me saimme kaksoisvoiton
eteläpohjanmaalle.
http://www.iotacontest.com/contest/iota/2014/finalScore.php?c1=a&c2=a&c3=m&c4=1&c5=a

73,
Jukka OH6LI