[CCF] DX & Contest meeting 2015, varattavissa NYT!

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Wed Oct 22 03:22:38 EDT 2014

Terve,

Baltian unifikaatioista en tiedä, mutta kiertävä ”Baltic Basin Contest and DX Forum” voisi olla
yksi ratkaisu. Tosin kokemukseni mukaan ilman "päivää Tukholmassa” emme näe montakaan
ruotsalaista tapahtumissa. Sen osoitti mm. viime vuoden Tallinna Forum. Mielestäni
tapahtuman tulisi olla edelleenkin kansainvälinen tapahtuma (ainoa laatuaan Pohjois-Euroopassa).

Fakta lienee, ettei tapahtumalle ole jatkuvuutta ilman suomalaista OHDXF&CCF yhteistyötä ja vuorovuosittaista
järjestelyvastuuta.

Kaikki ideat ovat tervetulleita. Keskustelu jatkukoon.
CCF on organisointivuorossa vuoden 2016 -tapahtumasta, joten vielä on hyvin aikaa suunnitella asiaa.

Nähdään tammikuun lopulla Viikkarilla!

73s
Jouko OH1RX