[CCF] CQWW SSB OH-aktiviteetit?

Teijo Murtovaara teijo.murtovaara at netikka.fi
Thu Oct 23 11:33:26 EDT 2014

23.10.2014 14:15, Tomi Ylinen kirjoitti:
> Moi
> CQWW:n SSB-osassa on NG3K:n listoilta löytyy seuraavia OH-aktiviteetteja:
>
> AH0K M/2 By OH6RX OH7WV
> OH0JFP SOSB 10M By SM0TQX
> OH0Z M/S OH1JT OH1RX OH2XX OH5DX OH6EI OH6UM
> OH5Z M/S By team
> ZD8R SOSB By OH0XX
> ZD8X SOSB By OH2KI
>

> Noiden lisäksi ainakin
>
> OH0V SO?  OH6LI
>
> Pistäkäähän infoja mitä muuta on luvassa. Ei tarvitse olla mitään super-efortteja.
>
> Kisahan on jo aivan tuota pikaa.
>
> Tomi OH6EI

Moi,

Mukana ollaan SOAB/A-luokassa. Olen tässä kisan alla parannellut asemani
antenninvaihtosysteemiä, eli asennellut sixpakkeja ja stackmatcheja,
joita olisi tarkoitus testailla viikonloppuna. Pari aiemmin toimimatonta
antenniakin on saatu korjattua (kaapelivika). Toivottavasti häiriöisten
kelien uhka väistyy. http://www.swpc.noaa.gov/forecast.html

Teijo OG6N