[CCF] N1MM plus kokemuksia?

Jukka Kallio jukka.kallio at kolumbus.fi
Mon Sep 8 05:15:55 EDT 2014

Jäitä hattuun, en suosittele (vielä) isoon kilpailuun, ei kiva kun tulee
error msg kesken kaiken.
Olen ajanut normal QSOja ja yhden pikkukisan, toimii.
Sieltä tulee päivityksiä joka herran päivä.
Vanhassa olen käyttänyt kahta N1MM, toinen kisaa ja toinen QSOa varten,
kätevää kun asetukset erilaiset QSOa varten.
--Jukka OH1PW/OH2GI--