[CCF] TS-590 & N1MM

Göran Ingemar Backman sm5sic at gmail.com
Fri Feb 13 20:35:06 EST 2015

Itse vanhana TRLog-ystävänä olen käyttänyt TR4W monta vuotta
ongelmitta. Sen väänsi TRLogista UR4WLI, mutta viime vuonna ylläpito
siirtyi Amerikkaan, missä N4AF on vetäjänä. Valitettavasti uusissa
versioissa on esiintynyt virusvaroituksia, vaikka Howie N4AF vakuuttaa
asian olevan kunnossa. Itse olen jatkanut TR4W ver 2.248 käyttöä, ja se
toimii kuin junan vessa. Tarvittaessa voin lähettää kyseisen version
sähköpostitse.

73 de OH1SIC Göran