[CCF] Icom 756pro3 ja Inrad?

Kari Korhonen e.kari.korhonen at gmail.com
Thu Jan 8 03:49:26 EST 2015

Moro,

aikanaan käytin paljon IC746pro:ta kilpailuissa, eikä siihen ole
roofingia saatavissa. Yksi simppeli keino kuitenkin auttoi kuvaamissasi
tilanteissa, käännä RF-gainia pienemmälle. Tosin Icomeissa rf-gaini on
hyvin kriittinen mutta pienen opiskelun jälkeen eron huomaa. Kisoissa
ajan aina RF-gaini mahdollisimman pienellä ja toisaalta kaistanleveys
suhteelisen suurella. Tämä auttaa myös ft tonnin ja K3:n kanssa vaikka
niissa on roofing filtterit. Molempi parempi.

73 de Kari 5TS