[CCF] NRAU-Baltic sunnuntaina vielä

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Thu Jan 8 09:12:35 EST 2015

Terve
Kauan sitten NRAU-Baltic oli vielä NRAU-kisa, jossa ei ollut baltteja mukana. Se oli edellisellä vuosituhannella.

Tuohon aikaan OH-kisoissa oli formaatti, jossa annettiin sarjanumeron lisäksi 5-kirjaiminen ryhmä. Ensimmäinen keksittiin itse, muissa kusoissa lähetettiin edellisessä kusossa vastaanotettu. Sama systeemi oli vanhassa NRAU-kisassa.

NRAU kesti tuolloin 2 x 2 tuntia per mode. La iltasella ekat periodit ja sunnuntai-aamusta jälkimmäiset, jolloin jatkettiin ekan osan sarjanumeroa.

Silloin olin nuori ja tosiaan, Jouni, muistan että myrkkyä se oli herätä sunnuntaina aikaisin. Mutta workkimisen himo oli kova...

Etteikö vaan olisi alkanut silloin vielä aiemmin, 0530Z. Kyllä nykyajan nuorilla on helppoa:-)

Tomi OH6EI