[CCF] Icom 756pro3 ja Inrad?

Markku Oksanen markku.a.oksanen at kolumbus.fi
Fri Jan 9 04:30:50 EST 2015

Hei
Ei mielestäni tosiaan vaikuta muuten kuin positiivisesti. Vastaanottimen arkkitehtuuri on semmoinen että ensimmäinen filtteri on vain ikkuna ja seuraavat sen sisällä kapeampia ikkunoita.  TIETYSTI jos sitä kuuntelukaistaa siirtää kHz määriä sen ensimmäisen ikkunan sisällä niin tulee karmit vastaan. Tähän ei juuri ole tarvetta.
Suosittelen!
Markku