[CCF] [CQ-Contest] Preview of CQWW Rules 2015

jari.ojala at kotinet.com jari.ojala at kotinet.com
Wed May 20 05:36:01 EDT 2015

Joo-o

Eiköhän homma ala menemään äänitteiden vaatimisessa liian vakavaksi.
Omaksi iloksi kyllä olen tallennellut QSO by QSO filejä, mutta siihen
jäänyt. Sanoisin, että jos noin vakavaa on, pitäisiköhän siirtyä vaikka
pitsin nypläämiseen harrastuksissa.

Kyllä loki filet saa riittää, oli sitten tulos mikä tahansa....
Järki hoi??

Jari 8LQ