[CCF] Äänitallenteet

Esa Korhonen esa.korhonen at ppp.inet.fi
Wed May 20 09:39:20 EDT 2015

N1MM ei taida tukea myötäkuunteluäänen tallennusta?

Olen käyttänyt RecAllProta jo pitkästi yli 10 vuotta. Toimii ilmaiseksi 30 vuorokautta eli useampi kisa menee ilmaisversiolla. Hintakaan ei ole paha: 29,95 USD. Hyvä softa mutta ei ihan plug&play vaan vaatii tunaamista äänikortin asetusten kanssa että saa tasot kohdilleen.

Esa OH7WV