[CCF] Fwd: [CQ-Contest] recording

Kim Östman kim.ostman at abo.fi
Fri May 22 07:11:22 EDT 2015

Moi,

Komppaan Jukkaa tässä, nauhoitukset ovat todella hyödyllisiä. Joskin
välillä myös raadollista kuultavaa, kun kuulee kaikki omat virheensä
ja töppäyksensä. Mutta sen avulla oppii, kun voi keskittyä erityisesti
systemaattisten virheiden poistamiseen.

Itseni kaltaiselle asemattomalle, harvoin bandilla olevalle hamssille
vanhat nauhoitukset toimivat myös ennen kisaa hyvänä preppauksena. WPX
CW piti mennä osaltani ohi, mutta kun tilanne nyt muuttui niin tänään
kuuntelin töissä IC-piiriä suunnitellessa yhtä vanhaa SO2R CW
-nauhoitettani treenausmielessä. Nörttitouhua hurjimmillaan, mutta
mitäpä sitä ei tekisi...

Audion tallentaminen ei tosiaan ole vaikeaa. Viime syksynä hankin
iäkkäälle Kalifornian asemahostilleni lahjaksi MP3-tallentimen, jonka
sai piuhalla hänen K3:een kiinni stereota nauhoittamaan. Näpyttelin
hänelle lyhyet ohjeet ja se oli siinä.

73
Kim