[CCF] Äänen tallentamisesa tuli kysymys

tomi.j.kallio at kolumbus.fi tomi.j.kallio at kolumbus.fi
Fri Oct 2 04:28:50 EDT 2015

Vaihtoehtona on käyttää SDR radiota joko kytkettynä rinnan rigin RF
ketjuun tai erilliseen antenniin ja tallentaa koko kaista jokaiselta
bandilta.
Näin saadaan talteen oman aseman liikenne ja pystytään myös analysoimaan
jälkikäteen bandien käyttäytyminen ja pahimpien kilpakumppanien
taktiikka.

-Tomi OH2BBT