[CCF] Äänen tallentamisesa tuli kysymys

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Fri Oct 2 10:22:53 EDT 2015

Terve,

Olen ajanut jo kolme vuotta KAIKKI kisat (ja muutkin kusot) kotiasemalta ”SO2R-2Loudspeakers" tinnitusongelmani takia.

Notta, jos äänitän erillisellä mikillä kaikki (siis aivan kaikki) äänet, jotka tulevat korviini, niin saako siinä metelissä olla mukana:
a) meidän kissojen naukua
b) koirien haukkua, aina kun ulko-ovi käy
c) perheen normaaleja elämisen ääniä, lautasten kalinaa ja pesukoneen huminaa
d) taustalta uutisvuotoa ja Silta-Bro-Broen- III
… ja tietenkin merisää ! jne. jne.

Eikö olisi helpompaa liittää kaikki vakavissaan workkivat kontesterit omaan HamSphereen ja
normaali HF-bandien kautta workkiminen jäisi meille massalle, joilla olisi madonreikiä pilvipalveluun
kertoimien antoa varten.
- homma on karannut pahasti käsistä, sano.

Edelleenkin kontestiterveisin, niin kauan kun se on hauskaa.
SAC SSB kutsuu meitä kaikkia talkoisiin!

Muistakaa CCF/OHDXF Talvipäivät Vantaalla 12.-13.2.2016, tukevaa maata jalkojen alla vaihteeksi
(konduktanssi varmaankin kohdallaan).

Jouko
OH1RX