[CCF] CQWW SSB

Jukka Klemola jpklemola at gmail.com
Fri Oct 23 04:24:41 EDT 2015

Keleistä hiukan tarkennusta:

NOAA Kp index breakdown Oct 23-Oct 25 2015

            Oct 23     Oct 24     Oct 25
00-03UT        2          2          5 (G1)
03-06UT        1          1          4
06-09UT        1          1          4
09-12UT        1          1          4
12-15UT        1          1          3
15-18UT        1          1          3
18-21UT        2          4          3
21-00UT        2          5 (G1)     3

Tämä taulukko tarkoittaa että aurora tulee lauantaina ennen puolta yötä
Suomen aikaa.
Aurora hiipuu sunnuntain aikana kohti kilpailun loppua.

Mukavia DXiä kaikille !

73,
Jukka OH6LI/MM matkalla kohti Getaberg OH0V asemaa