[CCF] Myynnissä: Elecraft K3, Tokyo HyPower HL-2K ja 12V, 30A muuntajapoweri

Kari Korhonen e.kari.korhonen at gmail.com
Sat Apr 30 07:11:18 EDT 2016

Myyn perikunnan lukuun OH2MCN:n jäämistöä.

1. Elecraft K3; tehdaskoottu 100 watin perusversio. Valmistusaika on
8/2008. Ei  ylimääräisiä filttereitä. Rigi on erittäin vähän käytetty ja
ollut vuosia tehtaan lähetyslaatikossa. Olen kokeillut rigiä n. 100 qson
verran ja asentanut ohjelmapäivitykset. On siisti ja kokeilun
perusteella täysin kunnossa. Hintapyyntö on 1450 euroa.

2. Tokyo HyPower HL-2K lineaarinen, sarjanumeron perusteella on n.
90-luvun puolivälin aikoihin valmistettu. Putket 2 x 3-500Z. Tehoa 1,2
kW out. Kaikki bandit 160 - 10 mkl warcit. Siistikuntoinen mutta ollut
tupakkamiehen hamshackissä. Olen putsannut ja kokeillut linukan ja
tuntuu toimivan speksien mukaisesti. Painaa 35 kg. Todella tukeva ja
vähän käytetty linukka, jolla ei tietääkseni ole kontesteja ajeltu.
Hintapyyntö on 1550 euroa.

3. Half Electronics HFP3000A 12V 30A muuntajapoweri. Olen putsannut ja
kokeillut powerin ja näyttää toimivan speksien mukaisesti. Kaksi
ulostuloa, 30A maks ja 10A maks, säädettävä jännite, virta- ja
jännitemittari. Powerissa ei ole puhallinta vaan jäähdytyslaipat takana.
Muuntaja ei murise. Painaa 10,5 kg. Hintapyyntö on 85 euroa.

Myyn yhdessä tai erikseen. Laitteet on joko noudettava Kotkasta tai voin
toimittaa bensakuluja vastaan kohtuullisen matkan päähän.
Palautusoikeutta ei ole mutta kaikki on kokeiltavissa joko Kotkassa tai
toimituksen kyseessä ollen määränpäässä. Ostot on oltava maksettuna
perikunnan tilille ennen luovutusta. Käteisostoja en voi hyväksyä.
Lisätietoja joko oh5ts at sral.fi tai puh. 0500-159040

73 de Kari 5TS