[CCF] QSL via OH6GDX --- Fw: D4X --- tuu-trii-to-töötituu --- Re: Fwd: [CQ-Contest] The Stew Perry TopBand DX Challenge is less than 48 hours away

'Zaba' OH1ZAA elefa at wippies.fi
Fri Dec 16 06:18:50 EST 2016

Boa tarde!

D4X-kortit menevät via OH6GDX, ja OH1NOA on luvannut hoitaa LoTW.

Taustajoukot ovat tärkeät peditiolle mennessä, joten kiitän vielä
erikseen Senhor Hank:ia OH5XO, jonka kanssa katsoimme kaikki
liitännät IC-7300:n ja microHam_III-purkin välillä, N1MM+ :lle,
sekä MixW:lle. Tarkoitus oli ohittaa IC-7300:n USB-liitännän
häiriöspektrit, mutta ihan sama ongelma tuli microHam USB:n
kanssa. Tämä ei haittaa, jos antenni on kaukana rigeistä kunnon
koksulla, mutta käytetyssä MFJ-941C virittimessä oli muoviset
päädyt, ja TV-koksun vaippaa ei voinut tinata, joten piti tehdä
kompromisseja Faradayn häkin suhteen. Häkkiä ei Cabo Verden
turvatarkastuksessa ihmetelty, mutta oli se erikoista, että turistit
alkavat tulla akkuporakoneiden ja taitettujen alumiinisauvojen
kanssa lomille... suurin osa tosin jäi lahjoituksena hotellin
managerille "Wagner", jota yritin houkutella hamssiopintoihin
(kutsunkin jo lupasin: D44WR). Viivin ja Wagnerin paperitonta
toimistoa hänelle esitelttiin, noin Suomalaisen Teollisuuden
export-huippuna. Kertokaa minulle, jos sarjakuvasta löytyy
englanninkielinen käännös... lähetämme sen mielellämme.

  Obrigado/73, "Zaba"  OH3/D4X/m  ... @ 6 pm local