[CCF] Contest Station 2020 - kokeilevan radioamatööriharrastajan uusinta uutta

Jari Jokiniemi oh3bu at luukku.com
Tue Feb 9 05:14:07 EST 2016

Miten niin lyö? Sinähän puhut jo menneisyydestä. Ainakin DX-puolella on tuotantokäytössä jo paljon tehokkaampia ratkaisuja kuin nupit.

Joskin itse olen vanha jäärä, ja tykkään nupeista. Sitä paitsi ei ole rahaakaan nupittomiin vaihtoehtoihin. Joskin kyse on enemmän kiinteistöfiskaalisista ongelmista kuin radiofiskaalisista. Ne äijät, jotka ovat nopean nettiliittymän takana ja ilman nuppeja menevät kyllä varsinkin titauksella ohi oikealta ja vasemmalta.

Voi siinä kyllä paremmat antennit sun muutkin vaikuttaa.

-Jari