[CCF] Lokitarkastus - CQ WW CW

Jukka Klemola jpklemola at gmail.com
Tue Feb 9 15:34:53 EST 2016

Hei,

OH5VT NIL kysymykseen vastaus on että hän on lähettänyt tarkistuslokin.
Ne eivät osallistu kilpailuun eivätkä siten ole julkisessa tietokannassa.

PJ6/OH*** sekoaminen matkalla vasta-aseman kuulokkeista näppäimstölle
tuolla tavalla antaa meille mahdollisuuden etsiä parannusta NIL
"algoritmiin".

Kummatkin kutsut ovat olleet kilpailussa äänessä kyseisillä bandeilla, on
ongelma.
Mutta eivät ole olleet eivät samaan aikaan.
Tuossa voi olla jokin mahdollisuus luoda uusi sääntö koneelle tarkistusta
varten.

Kiitos palautteesta ja ideasta.

73,
Jukka OH6LI