[CCF] Neuvoja puhekoneen konfigurointiin (SAC) -- N1MM+ tai Win-test

jari.ojala at kotinet.com jari.ojala at kotinet.com
Thu Oct 6 04:36:24 EDT 2016

N1MM:llä se on helppo toteuttaa, mikki äänikorttiin ja oikea out-kanava
toiseen ratioon ja vasen toiseen. Valitaan valitaan oikeat input/output
configure valikosta. Säädetään tasot PC:n setupeista.. Tallennetaan
sanomat... jo vot homma toimii... Vanhemmalla N1MM:llä sai myös tulevan
audion pelaan samalla tapaa...

Ei sen valmiimpaa löydy minulta, muutaman minuutin konffaus...

JAri