[CCF] Neuvoja puhekoneen konfigurointiin (SAC) -- N1MM+ tai Win-test

Jukka Klemola jpklemola at gmail.com
Thu Oct 6 06:04:26 EDT 2016

Kaikkia äänikortteja ei saa biasittomaksi vaikka olisi rasti ruudussa.
Ne ovat joskus lottoa.

Sarjakonkka on must .. plussa aina tietokoneeseen päin.
Sekä in että out puolelle.

Ja se konkka pitää olla tietokoneen puolella koska kun biassia tulee, ääni
menee särölle.

Minulta saa puoli-ilmasieksi sekä muuntakia että konkkia jos tulee tänään
illalla hakemaan Somerolta.
Aikaikkuna abt 18-22..

73,
Jukka OH6LI