[CCF] SAC CW SOTS LP OH1RX

Hannu Säilä hannu at saila.org
Mon Sep 19 04:35:10 EDT 2016

Morjehdus
Joukon tulos on mainio, piti alkaa selittää syytä omaan heikompaan
tulokseen hyvältä asemalta.
Operointiaika on ainoa operaattoritaitojen lisäksi, mitä keksin, 18h vs.
Joukon 24h, johon varmaan sisältyy kyllä koirien ja kissojen ruokintaa yms.
Joukon "kohteliasta porukkaa nuo..." kohdasta olen suomalaisten kohdalla
eri mieltä. Itse jouduin usein luopumaan juuri suomalaisten vuoksi
hyvästä jaksostani.
73, Hannu OH1HS
                    SACCW Summary Sheet
        Start Date : 2016-09-17
     CallSign Used : OH3WW
       Operator(s) : OH1HS
Operator Category : SINGLE-OP
              Band : ALL
             Power : LOW
              Mode : CW
      Operating time:    18h

      ARRL Section : DX
         Club/Team : Contest Club Finland
          Software : N1MM Logger+ 1.0.5916.0

         Band     QSOs     Pts  DXC  Pt/Q
          3,5     191     390   31   2,0
            7     390     855   40   2,2
           14     440     986   44   2,2
           21      30      76   18   2,5
        Total    1051    2307  133   2,2
             Score : 306 831

               Rig : TS 590S. power output 60 ~ 90W
          Antennas : KT36X2, Cushcraft 2el 40m, dipole 80m
           Soapbox : QTH Sisatto, thanks for Seppo OH1VR