[CCF] Tämä kiinnostaa ikävä kyllä joitain suomalaisiakin

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Tue Apr 18 03:11:29 EDT 2017

Real-time cloud-logging, jota olen jo ehdottanut ”majors constest committee”-herroilla,
poistaisi mielestäni hullut äänitykset. Olen Riston kanssa samoilla linjoilla.

Mielivaltainen kategorianvaihto kilpailun järjestäjän taholta ei ole oikein (ellei siitä säännöisssä
erikseen mainita).
Sääntöjen noudattamattajättäminen on sääntörikkomus ja loki pitäisi hylätä,
"mutta syvät on vedet" tässäkin harrastuksessa ja ”let´s beat the system” hamsseja
riittää.

Mikä voidaan häkätä, häkätään.
cheers
Jouko OF1RX