[CCF] VL: [fin-ham] TR4W periodin vaihtuessa OH-kisassa ohje: ctrl-k

Jaakko Silanto jsilanto at gmail.com
Wed Apr 19 00:11:17 EDT 2017

Kiitos Göran

Mun ongelma oli se että TR4W asentui oletuksena WIN 10:een C:/Program
Files (x86)/TR4W hakemistoon.

Eikä lokien CFG filejä ollut näkyvissä, eikä myöskään Win 10 haku
löytänyt niitä.

Asensin TR4W ohjelman uudelleen C:n juureen C:/TRW4/ hakemistoon
oletuksesta poiketen, nyt löytyi loki.CFG hakemisto jossa KALAKUKKO.CFG
oli näkyvissä.

Olisi kait pitänyt asentaa se alunperin admin oikeuksilla tai jotain.

73 Jaska OG4X