[CCF] CQ WW WPX RTTY 2017 analyysi

Mika Liimatainen oh6nvc at mbnet.fi
Mon Feb 13 12:37:42 EST 2017

Piliputtelin aikani kuluksi minulle uutta lajia,PSK31, viikonloppuna ja
se on sanottava ryttymiesten
kunniaksi,että en kuullut koko viikonloppuna alle 14075,00khz
ainuttakaan ryttyasemaa.
Eli ainakin oman havaintoni perusteella muu digikaista ja cw pysyi
varsin puhtaana.

Keväänjatkoja kaikille

Mika,oh6nvc/oh6nc

---
Mika Liimatainen oh6nvc/oh6nc Kauppatie 17 44590 Vuorilahti Viitasaari
Finland