[CCF] Kuka vielä workkii vanhakantaisesti ?

Seppo Sisatto seppo.sisatto at gmail.com
Sun Jan 8 01:35:07 EST 2017

Ilman muuta uusia juttuja pitää edistää, kokeilla ja ottaa käyttöön.
Samalla on kuitenkin muistettava, että siihen ei ole pakkoa. Kukin
taaplaa tyylillään.

Itse olen Classic -operaattori. Uskokaa tai älkää mutta
kertoimien, bandiavausten jne. ihan itse löytämisestäkin saa iloa :-)

HNY OH/OF-kilpailijat!

73, Seppo OH1VR