[CCF] Kuka vielä workkii vanhakantaisesti ?

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Sun Jan 8 04:18:55 EST 2017

Moi
Olen nyt pari kertaa ajanut CQWW:n SOAB Classicissa joka on samalla SO1R. Täytyy myöntää että se on ollut tietyllä tavalla vapauttava ja rentouttava tapa nauttia kontestiworkkimisesta ja parantanut fokusta - SO2R:n toisen korvan seuraaminen ja varsinkin siellä kusojen pitäminen sotkee 1-radion pile up -rytmiä.

En silti ole kehitystä vastaan, onhan kotiasemallani OH0Z:lla pyritty pysymään tekniikan mukana. Luokkia lisäämällä myös perinteen kannattajilla säilyy mahdollisuus kisaamiseen.

Modernin kilpailuaseman rakentaminen ja ylläpito vaatii melkoisia rahallisia investointeja. Erilaisia kilkkeitä ja ohjauspurkkeja ei enää tavallinen hamssi itse kolvaile.

Olisiko aika lisätä SOAB Classic myös SAC:n tuotepalettiin?

t Tomi OH6EI