[CCF] Pari asiaa SAC-kisasta

Kari Lehtimäki kari.lehtimaki at kolumbus.fi
Sat Jun 3 17:03:20 EDT 2017

Hei,

No tämähän lähti ihan politikoinniksi, mutta mikäpäs siinä.

Minusta on kiva, että on yhteisöllistä toimintaa. CCF on minulle
edustanut suomalaisen kilpailutoiminnan identiteettiä, jollekin muulle
ehkä jotain muuta. Kyllä toiminta loppujen lopuksi lähetee yksilöistä ja
yhdistys voi olla sitten tukena.

Itse koitan vain workkia ja nauttia kivasta harrasteesta mahdollisimman
paljon ;-)

T: Kari