[CCF] VL: CTU Finland erikoisetu

Timo Korhonen timo.korhonen at elisanet.fi
Sun Jun 4 03:20:56 EDT 2017

Laitetaan tämä myös tänne listalle.

Timo

----- Alkuperäinen viesti -----
Lähettäjä: "Timo Korhonen" <timo.korhonen at elisanet.fi>
Lähetetty: ‎4.‎6.‎2017 10:19
Vastaanottaja: "Jussi-Pekka Sampola" <jp.oh6rx at gmail.com>
Aihe: VS: [CCF] CTU Finland erikoisetu

Hei J-P

Kiitos hyvästä ehdotuksesta. En näe mitään estettä videoinnille. Uskon, että kaikilta esiintyjiltä saadaan suostumus tallentamiseen ja tallenteen käyttöön.
Koska itselläni ei ole tiedossa kuka kuvaaja voisi olla, niin kysynkin täällä löytyykö vapaaehtoista. Videoinnista ei voida maksaa korvausta ja se tulisi tehdä henkilön omalla kalustolla. Vastineeksi ctu tarjoaa kahvit ja lounaan sekä tietenkin mahdollisuuden seurata itse tapahtumaa ja tavata oh-kontestereita.
Jos halukkuutta löytyy, niin laittakaa minulle postia listan ohi.

73, Timo