[CCF] DXLog.net ja kotimaan kisat

Kim Östman kim.ostman at abo.fi
Sun Jun 4 05:24:39 EDT 2017

Moi,

Hieno juttu, kiitos. Olenkin miettinyt, mitä reittiä Sainio ja Syysottelu ovat mahtaneet löytää tiensä softaan!

OH-kisoissa on jonkin verran sääntövariaatiota sekä keston että pistelaskun suhteen. Peruskilpailu ja Kuutosten cup ovat tietysti sitten vielä asia erikseen, ja ainakin minun kokemukseni on ollut, etteivät nuo softassa jo olevat säännöt pelaa 100 % esim. periodien vaihtuvuuden ja kerrointen suhteen (niitä voi toki rukata käsin, kuten Fintestissäkin aikanaan, mutta se ei ole peruskäyttäjän vaihtoehto).

Tässä on siis hyvä mahdollisuus viedä aloittamasi työ vielä eteenpäin, ja mikäli saadaan riisuttu ilmaisversio kotimaan kisoihin niin se on hyvä bonus.

t. Kim