[CCF] Aurora (today) --- Re: SAC SSB / WAG / CQ WW kelit --- Re: Auroraa 50 - 65 GW --- Re: SAC SSB kelit

Zaba OH1ZAA elefa at wippies.fi
Tue Oct 24 13:20:07 EDT 2017

Tämän päivän aurora alkoi noin 1400Z aikaan. Äsken mentiin jo yli 40
GW:n
tasolla pohjoisella pallonpuoliskolla. Määrätyissä oloissa Auroral Es
on apuna DX-työskentelyyn. Viime tunnin sisällä on raportoitu OH0Z ja
OF6MW kovilla signaaleilla 28 MHz:lla Amerikoissa (USA).

Alla on tarkennettu vähän tekstejä: mm. SAC:n pisteenmuodostuksesta olin
sanomassa, että OH-maasta löytyivät vasta-asemat helpommin kuin muista
Pohjolan kilpailijamaista. Muutenhan kelit olivat aivan surkeat.

http://www.sactest.net/blog/result/sac_cup.php?claimed=1

   Cheers/73, OH1ZAA/3