[CCF] Marianas recording / phased verticals --- Re: AH0K äänessä alabandeilla - 3785

Esa Korhonen esa.korhonen at ppp.inet.fi
Mon Oct 30 12:43:05 EDT 2017

Konbanwa Zaba-san.

Oli erikoiset kelit kisassa, ainakin täällä Pohjois-Mariaaneilla. Siitä ehkä myöhemmin lisää jossain muodossa.

Nuo nauhoitukset (hmm...luulen tosin, ettet oikeasti käytä nauhuria vaan "jottain tikitaalista" menetelmää).

Tallenteita olisi mielenkiintoista kuulla, sillä meillä on täällä hieman uutta rautaa antennien muodossa. Saisiko niitä jonnekin Sinätuubiin tms.?

CUL ... Esa OH7WV @KH0

PS. Oletko koskaan workkinut kisaa saunasta? Me täällä olemme, sillä hamshackin ilmastointi meni rikki ja ulos kun menee mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, niin hiki tulee muutamassa minuutissa. Lähellä päiväntasaajaa, kun ollaan.

PPS. Juudeevillellä kulkee DX-pileuppi oikein hyvin