[CCF] Yaesu Mark V rx mykkänä PS2T:lla

Arvo Helenius arvo.helenius at saunalahti.fi
Tue Dec 11 10:01:30 EST 2018

Tiedä, mitä muut ovat ehdottaneet, mutta diodi D1056 1SV271 RF-platalla
on ehdotukseni. Noita on muutamia vaihdettu. Se on poikki tai huonossa
hapessa.
Ukkonen tai voimakas contest signaali tappaa tuon.
Diodi on pääteastemodulin alla RF-platalla kelapurkkien välissä.
PA-modulia takaisinlaitettaessa saa olla tarkkana, että ei joku ohuista
johdoista jää peltien väliin.

3cv