[CCF] IARU 2019 / OH2HQ: Sinustako vetäjä?

Kim Östman kim.ostman at abo.fi
Fri Jun 21 04:23:51 EDT 2019

Moi,

IARU HF Championship -kisa (http://www.arrl.org/iaru-hf-championship) sattuu tänä kesänä päällekkäin SRAL:n kesäleirin ja muiden juhlallisuuksien kanssa, eli 13.-14.7. klo 12 UTC - 12 UTC. Eiköhän asema kuitenkin saada ääneen.

HF-kilpailutoimikunnasta ei ole löytynyt SRAL:n päämaja-asema OH2HQ:lle vetäjää (lähden esim. itse ensi viikolla 5 vkon ulkomaan matkalle), joten laitamme yleisen kuulutuksen:

--> Olisitko valmis organisoimaan OH2HQ:n tämän vuoden kisassa?

Käytännössä tämä tarkoittaa muutaman aseman rekrytoimista ja bandi/mode-workkimisvuorojen jakamista, tai jos ei ketään muuta kuulu, organisoija voi itse workkia OH2HQ:na vapaasti bandilta toiselle pomppien.

Tärkeintä on, että OH2HQ saadaan ääneen: se on liiton lippulaiva-asema ja siten itseoikeutettu kerroin, joten pileupit ovat taattuja.

Kiinnostuneita pyydetään ilmoittautumaan osoitteeseen radiosport at sral.fi.

Hyvää juhannusta!

Toimikunnan psta,
73