[CCF] CCF:n puheenjohtajuudesta

Esa Korhonen esa.korhonen at ppp.inet.fi
Thu Mar 21 14:00:35 EDT 2019

CCF-ystävät,

Vuosikokouksemme on pian. Siihen liittyen minulla on hieman kerrottavaa.

Olen miettinyt pitkään ja hartaasti yhdistyksen puheenjohtajuuttani. Minulla olisi halu ja kiinnostus jatkaa, mutta henkilökohtaisista syistä en nyt pysty. Ehkä seuraavalla kaudella sitten uudelleen. Tai sitä seuraavalla. Mutta ei nyt.

Innokas kontesteri, tule mukaan Contest Club Finland ry:n hallitukseen ja erityisesti puheenjohtajaksi! Tämä ei loppujen lopuksi ole rakettitekniikkaa: tämä on harrastus. Yhdistyksen johtamiseen ei liity mitään mystiikkaa ja hallitukseen jää kokeneita jäseniä mukaan tekemään perustavaa laatua olevaa työtä; enkä minäkään aio mihinkään kadota vaan lupaan jatkajalleni täyden tukeni, mikäli sellaista tarvitaan.

Yhdistys kaipaisi uusia ideoita. Ja yhdistys kaipaisi uusia jäseniä. CCF:n jäsenmäärä on ollut 64 jo kauan.

Kelit ovat nyt huonot, varsinkin yläbandeilla. Siitä huolimatta Suomesta ajetaan lähes ennätysmäärä kontesteja. Sen todistaa myös 2018 CCF:n kontestimaraton, jossa voittaja keräsi maksimipisteet. SAC on voimissaan, samoin WRTC. Kontestit eivät ole kuolleet ja kelitkin vielä nousevat. Tule siis rohkeasti mukaan parantamaan suomalaista kontestitoimintaa.

Kuullaan Skypessä vuosikokouksen merkeissä 28.3. klo 20.00.

73, Esa OH7WV