[CCF] Kalakukko 2020 on nyt workittu

Panu Vallius panuvallius at luukku.com
Mon Apr 13 12:47:49 EDT 2020

Kalakukko 2020 on nyt workittu. Porukkaa oli ihan mukavasti liikenteessä ja QSO-määrätkin on isompia viime vuoteen verrattuna. Viime vuonna SSB kärki ajoi n. 150 QSOa, tänä vuonna yli 200. Samoin CW:llä, viime vuoden huiput oli jossain 120 QSOn tietämillä, nyt n. 150.

Uutta porukkaa / tuoreita tunnuksiakin kuului useita, toivottavasti inspiraatio kotimaan kisoihin heillä jatkuu.

Lokeja on tullut jo ihan kiitettävä määrä ja olen kuittaillut niitä sitä mukaa, kun olen ladannut koneelle. Viime vuonna muutaman lokin läpitulossa oli ongelmia, toivotaan että tänä vuonna kaikki tulisi ensi yrityksellä läpi. Jos olet lähettänyt lokin sähköpostilla, etkä ole 12h sisällä saanut kuittausta, ota yhteyttä panuvallius at luukku.com . Saapuneet lokit on myös listattu OH7AB:n nettisivuille, osoitteessa https://oh7ab.fi/kalakukko-2020-saapuneet-lokit/ . Sivun yläreunassa näkyy milloin lista on päivitetty.

Pohjois-Karjalan Radiokerho OH7AB kiittää kaikkia mukana olleita !

Järjestävän seuran puolesta,
Panu OH7CW