[CCF] Kotimaan HF-kilpailujen tulevaisuuden haasteet

Pertti Paalanen pertti.oh5tq at gmail.com
Mon Feb 17 23:39:49 EST 2020

Hienoa että Panu & kumppanit hoitaa Kalakukon 2020. Minä taisin joskus jo
ehdottaa blogi sivuillani, ainakin lokin tarkistus olisi kiva olla mallia
SM, siellä se hoituu kuukausittain. Viimeksi kun kävin Olegin sivuilla,
siellä oli hätähuuto,serverin vaihdosta, liekö pelko että UA, eristetään
tarvittaessa. muusta maailmasta
vai mistä oli kysymys. Olegin tulospalvelu on hyvä, joskus muutoksien
perille meno vain hidasta.

Minun mielipiteeni, ettei ainakaan meillä Elimäellä homma Viitosten
Syysottelun vuoro hoituisi ellei Olegin UA9QCQ, hoitaisi lokin tarkistusta.
Ellei SM suunta avaudu? Me tippuisimme pois vuorojärjestelmästä. OH7AB
tapaiseen lokien tarkastus toimintaa meillä ei yksinkertaisesti olisi
mahdollisuutta. Roikutaan mukana jos Oleg hoitaa lokihommat, yritetään
hoitaa muut kisan järjestelyyn liittyvät hallinnolliset hommat, ehkä niille
löytyy kerhosta vapaaehtoisia.

Varmaan tämä vuosi pitää mennä entisillä pelimerkeillä. Päättäjät (CCF)
syksyllä 2020 viimeistään pähkäilevät tilennetta uudestaan, paineita on
todella olemassa muutokseen. Mikä se sitten onkaan 2021 tilanne,  kuten
Kari -5TS tuossa jo ehdotti.

73 Pertti OH5TQ

ma 17. helmik. 2020 klo 22.44 Kari Korhonen (e.kari.korhonen at gmail.com)