[CCF] Fwd: [CQ-Contest] WPX CW 2020 Raw Scores now Online

Jukka Klemola jpklemola at gmail.com
Tue Jun 9 04:12:53 EDT 2020

CQ WPX CW 2020 likin voi lähettää vielä.

Olemme juuri eilen aloittaneet lokien varsinaisen tarkastamisen.

Lokeja voi lähettää edelleen CQ WPX työkalulla:
https://cqwpx.com/logcheck/

Jos kenelläkään on vaikeuksia tai kysyttävää, tai haluatte että joku muu
laittaa lokin teidän puolestanne WPX kilpailusta, voitte lähettää lokinne
minulle ja minä laitan sen CQ serberille muiden joukkoon.

Kaikki lokit jotka lähetetään tässä noin 3 viikon kuluessa, pääsevät mukaan
julkaistaviin lopputuloksiin ja ennen kaikkea auttavat lokien
tarkastamisessa, kun yhteydet vertaillaan ristiin lokien väleillä.
Palkintoja, kuten pdf-awardeja tai kalanperkuulautoja myöhässä lähetetyt
lokit eivät saa.

Tosiaan, jos kenelläkään on loki lähettämättä ja se WPX lokityökalu tuntuu
hankalalta, minä autan mielelläni.

73,
Jukka OH6LI

ma 8. kesäk. 2020 klo 12.18 Timo Klimoff (timo.klimoff at dnainternet.net)