[CCF] CQ kilpailujen 500m ympyrän sääntö

Timo Klimoff timo.klimoff at dnainternet.net
Fri Jun 26 11:41:05 EDT 2020

Jenkeissähän on paljon tätä remote-kisailua ja siellä on erään rahamiehen asemaverkostokin käytettävissä tähän. Tulevaisuudessa varmaan yhä enemmän käytössä maailmanlaajuisesti (toki remoteasemia on monellakin).

Jenkeissä single operaattoreista Chris KL9A on tehnyt kovia tuloksia KM7W (QTH Maine) kutsulla. Workkii autotallistaan Montanasta.

Itse tosiaan viittasin malliin, jossa asemat ovat hajasijoitettuna IARU HQ-luokan malliin.

73 NOA