[CCF] CQ kilpailujen bandinvaihtojen säännöt

Timo Korhonen timo.og9x at gmail.com
Sat Jun 27 06:10:11 EDT 2020

Nyt en puhu kumikellosta. Aloitetaan vaikkapa wpx multisingestä. Entinen
bandinvaihtosääntö
versus nykyinen. Muistat varmaan mikä oli tavoite muutoksen takana. 2 boys
and 2 radios. Mitäpä tapahtui ? Nämä 2B2R asemat jäivät yhä kauemmas
kärjestä. Miksiköhän? Kun kertoinasemalla ei ole enää juurikaan käyttöä.
Nyt pitää olla inband. Se onkin jo haastavampi juttu.
Timo