[CCF] SAC CW viikonloppuna!!

Seppo Sisatto seppo.sisatto at gmail.com
Wed Sep 16 06:41:29 EDT 2020

Hei,

Tomin OH6EI:n äskeisen sääntötäsmennyksen jälkeen unohdan check-lokin
lähettämisen.
Olen ilahtunut, että tämä tasolla 'jonkin verran' ollut negatiivinen
palaute on toiminut. Meitä
kuninkuusluokassa no assisted workkijoita ei enää tikulla osoiteta
Noviiseiksi vaan
nyt tuloksissa merkitäänkin assisted workkijat A:lla.

 Tarkoittaisiko se näin pottuilumielessä Aloittelijaa :-)  Eli rauha
laskeutukoon maahan.

Ja SAC on hoidettava kotiin tänäkin vuonna! Itse workin noin 13 tuntia ja
lopun ajan
asemaani käyttää etänä Lontoosta Kazu JK3GAD/M0CFW kutsulla OH/M0CFW.

Kilpailuiloa itse kullekin.

Seppo OH1VR