[CCF] W2PH Universal Antenna Switch myynnissä, käy suoraan FlexRadioon

Kari Karvonen kari.karvonen at phnet.fi
Fri Sep 25 10:13:10 EDT 2020

Hei
Myytävänä w2PH Universal Antenna Switch
http://www.w2ph.com/contact.htm <http://www.w2ph.com/contact.htm>
- sisältää releyksikön
- ohjausyksikön
- 12 vdc powerin
- ohjauskaapelin Flex radioon (usb liitin)

Voidaan liittää suoraan esim Flex6400 tai 6600 takosan USB liittimeen. Flexin valikosta valitaan oikea täppä -> w2ph seuraa rigin taajuutta ja vaihtaa bandia.
Releeseen voi liittää 4 antennia, teholuokka 2 kW. Lepotilassa antenni menee releen kautta maihin.
Bandit kullekkin releelle konfataan itse w2ph ohjauspainikkeilla. Laite pollaa rigin taajuutta 1 kHz välein kerran sekunnissa.

Laite soveltuu myös Kenwood, Icom ja Yeasu rigeille mutta kukin radio vaatii oma välikaapelin, jonka voi hommata w2PH:lta

Siis valmis paketti Flexiin, jos 4 antennia riittää. Ei tarvitse mitään muita interfaseja. Käyttöönotto simppleli.

Miksikö myyn ? Minulle tulikin antenneja enemmän  (7 kpl) jolloin tämä jäi yli. Oli uudella asemalla käytössä kuukauden.
Minulta löytyy PDF:nä valmistajan hinnasto, datalehti, konfausohje.

Jos kiinnostaa ota yhteyttä,

73 ! Kari OH5LF
kari.karvonen at phnet.fi <mailto:kari.karvonen at phnet.fi>
050 3322017