[CCF] [fin-ham] Tule kehittämään kilpailutoimintaa!

Jukka Klemola jpklemola at gmail.com
Mon Jul 4 16:11:24 EDT 2022

Terve
Hyvä kysely pääpiirteissään.
Oletan että kaikki eivät jaksa täyttää kaikkia kohtia eivätkä kaikki jaksa
ihan loppuun, viimeiseen kysymykseen, jossa kysytään nimi ja kooli.

Minä en täyttänyt läheskään kaikkia kohtia. Ainoastaan ne joihin jotenkin
ajattelin että osaisin vastata edes jotakin.
Muutama kysymys oli sellaisia että en osaisi edes ajatella mitä vastata.

Tuosta johtuen rohkaisen muitakin kilpailuista kiinnostuneita klikkaamaan
https://www.sral.fi/2022/06/30/kilpailututkimus/

73,
Jukka OH6LI