[CCF] [fin-ham] SAC 2022?!!

Seppo Sisatto seppo.sisatto at gmail.com
Tue Jul 26 23:38:20 EDT 2022

Kesän jatkoa itse kullekin!

SAC:n peruuttaminen oli minulle pettymys.

Mielestäni olisi pitänyt päätyä toisenlaiseen ratkaisuun, jossa
ajan tilanne olisi kuitenkin otettu huomioon.

Ajatukseni: SAC järjestetään mutta poikkeuksellisin säännöin:
Venäjän, Valkovenäjän ja Donbasin asemat saavat osallistua
mutta heidät sijoitetaan omaan palkinnottomaan sarjaan. Se
vähentäisi ilmeisesti osanottoa mutta antaisi meille kusoja ja
kertoimia.

SAC:n järjestämättä jättäminen vapauttaisi kaksi viikonloppua
joillekin muille kisoille. Ei hyvä. Meidän pitäisi toimia kuin
lentoliikenne eli pitäisimme aikasloteistamme kiinni.

Peruutuspäätöksen peruminen ei ole mielestäni suuri asia, jos
samalla julkistetaan esimerkiksi ehdottamani ratkaisu. Nythän
on kysymys tietyn viestin perillemenosta ja uskon tuonkin sen
asian hoitavan.

UUSI PÄÄTÖS, PLEASE!

Ilman SAC:ta syksyn tulo näyttää synkeältä..

Seppo OH1VR/OH2BA/AE6PP

ti 26. heinäk. 2022 klo 22.01 Timo Klimoff (timo.klimoff at dnainternet.net)