[OZ-CONTEST] CQWW CW OZ1AA

Thomas - OZ1AA oz1aa@qsl.net
Wed, 1 Jan 1997 14:21:33 +0100

Hej OZ's

Her kommer mit resultat for CQWW CW. Det gik meget godt med QSO'erne, men
jeg mangler en del multipliers. Sjovt at se den enorme forskel på condx
mellem lørdag og søndag. Lørdag kunne KC1XX næsten ikke bevæge S-meteret på
10 meter (de bruger  4/4/4/4/4/4/4/4 stackede yagier på 10!!) mens jeg om
søndagen kunne køre QRP-stationer fra W6...

Aktiviteten fra OZ lod til at være god. Jeg kørte OZ0RS, 0XX, 1EUO, 1LO,
4FF, 4O, 4OC, 5DX, 5W, 6XR, 8SW. Mange tak for OZ-multiplieren på alle bånd.

Også igen tusind tak til Finn OZ7YY for lån af stationen!

                     CQ Worldwide DX Contest, CW

Call: OZ1AA
Operator(s): OZ1AA
Station: OZ7YY

Class: SOAB HP
QTH: Denmark
Operating Time (hrs): 42
Radios: SO2R

  160:    131      7     39
   80:    300     14     45
   40:    397     18     64
   20:    762     28     78
   15:    972     27     78
   10:    642     28     85
-------------------------------
Total:   3204    122    389  =  3,345,006

Club/Team: WWYC

Comments:

How could I miss all these multipliers? Looks like I need to work some more
on
my SO2R skills :-) Saturday was a bit hard to get through, but Sunday
brought
the most fun I have ever had in a contest. I havn't experienced many 100+
hours
before, but from 1500Z-2000Z on Sunday the rate sheet shows 138, 134, 103,
149,
120 - Great fun!!

Thanks again to OZ7YY Finn for the use of the station.

Vy 73 de OZ1AA, Thomas

--
FAQ on WWW:               http://lists.contesting.com/oz-contest-faq.html
Submissions:              oz-contest@contesting.com