[OZ-CONTEST] OZ5DX CQWW 2000 CW

Hans Otto Pyndt oz5dx@adr.dk
Mon, 27 Nov 2000 22:26:27 -0000

Hej
Hermed mit beskedne resultat
(Jeg er spændt på hvordan det præsenteres)
I rækkefølge Bånd/QSO/Zoner/Lande
80/118/9/38
40/144/11/52
20/83/12/37
15/242/20/61
10/118/9/21
Ialt/705/61/209
Score 366.660 pts
Jeg kørte i single op/all band/low power
Jeg kørte her fra Nykøbing med 100 W IC 751A og Butternut.
Mit store antennesystem i Udstolpe kan jeg ikke dreje; vinden drejer det,
som vinden blæser!
Forholdene vil jeg betegne - i den tid jeg var med - som over normal; det
var mit indtryk, at der ikke var så mange DX-peditioner med i CW-afdelingen
som i Phone-do.
Selv med min beskedne udrustning kunne jeg køre de fleste stationer jeg
kunne høre, dog kneb det i pile- ups. Kørte med CT-logging - det kniber
lidt med hurtigheden på tangenterne, så det blev mest til search-mode
(kalde stationer) og ikke egen pile-up; det er mit signal heller ikke
potent nok til.
Jeg er spændt på hvad super stationerne OZ8AE(!), OZ1LO og OZ5W har kørt
under disse forhold.
73
Hans OZ5DX

--