[OZ-CONTEST] CQ World War kommende weekend.

JER Jens Röhme jer@fertin.com
Fri, 27 Oct 2000 07:59:49 +0200

Hej,
Det var da helt forfriskende at selv OZ kan stille op med M/M
stationer....så skal vi ikke se om vi kan få OZ op i top 10 enten som SOAB
LP, M/M HP eller M/S HP?
OZ9KY har ihvertfald tænkt sig at gøre forsøget i år med følgende setup;

Station.
2 stk. Yaesu 1000MP
1 stk. QRO 2500dx
1 stk. 500w transistor trin

Tx-ant.
160m	-	Groundplane
80m	-	4 Square
40m	-	4 Square
20-10m	-	Force 12 5BA (5 monobandere stakket horisontalt)

RX-ant.
4 stk. Pennant.
3 stk. 250m beverage

Operatørerne bliver OZ9AAR - OZ1DLD - OZ1FKZ - OZ1DD

Vi ses til en forhåbentlig forrygende weekend!

73's...Jens / OZ9KY / OZ1DD (ex OZ1EEZ)